صـــحــبــ الشباب المصرى والعربى ــــــة مـــــــ احنا ملوك المنتديات ـــــــصـــــر

يرجى تسجيل ايميل المنتدى للاستعلامات So7bamsr@yahoo.com

مطلوب مشرفين على جميع الاقسام رشح نفسك دلوقتى على القسم الذى تريده


    ضل راجل ولا ضل حيطه فكرة سى سيد

    شاطر
    avatar
    neroon
    صحباوى شغال
    صحباوى شغال

    عدد المساهمات : 103
    تاريخ التسجيل : 26/03/2010
    العمر : 29

    ضل راجل ولا ضل حيطه فكرة سى سيد

    مُساهمة من طرف neroon في الأحد يونيو 27, 2010 10:59 pm

    ضل راجل ولا ضل حيطه فكرة سى سيد










    كالعاده بقلمى مش منقول
    احم احم



    الموضوع بسيط جدداااا



    هو الراجل والست



    الراجل يقول انا الراجل وانا ليا الحقوق وانتى لا



    حقه افضل من الست مليون مرة



    حتى لما الست تعنس يفضلوا يتريقوا عليها اشمعنى هى والراجل لا



    زى ما يكونوا الناس اتخلقت للجواز وبس مع انى فى ناس زيجاتهم فشلت



    وفى ناس متمررة وفى ناس تقولك لا انا ليا طموح وعاوزة اعيش اتجوز ليه ؟



    يقولها اصل ضل راجل ولا ضل حيطه والراجل حقه يشتغل والست لا



    تلوقتى اختلفت المعايير

    مثال بقى :::

    ركبت اتوبيس البت واقفه والولد قاعد هى بتتخبط هنا وهنا وهو بيتفرج

    ::ولا تعليق صراحه

    فين الرجوله هنا؟

    مثال اخر ::

    سمعت من احد الاخووة ان لو الستات قعدت ببيوتها الرجاله هتلاقى شغل

    تعليقى :: هى الستات هى مشكلتكم فى الشغل؟



    يعنى ايه رجوله بوجهه نظركم؟؟؟



    هل انت من مؤيدين المساواه بين الرجل والمراءه؟



    هل انت مع المثل الا يقول ضل راجل ولا ضل حيطه؟



    هل انت مع ان الراجل لازم يكون سى سيد؟



    هل من حق الرجال فقط العمل والستات البيت ؟


    عايز اعرف رايكم ويا رب ميكونش الموضوع مقرر قبل كدة
    avatar
    mekoo
    مشرفة منتدى اللغات الاجنبية
    مشرفة منتدى اللغات الاجنبية





    عدد المساهمات : 456
    تاريخ التسجيل : 27/02/2010
    العمر : 29
    المزاج : مانجاوي ومحدش ليه دعوه بالمانجا

    رد: ضل راجل ولا ضل حيطه فكرة سى سيد

    مُساهمة من طرف mekoo في الإثنين يونيو 28, 2010 5:08 pm

    موضوع جامد يا نيروووووو كالعاده
    وانا في رأي ان مفيش راجل يقبل ان ست تتحكم فيه يعني علي فرض في الشغل وفيه واحده في مركز اعلي منه
    صدقني عمره ما هيكون مرتاح في الشغل ده لمجرد انه بياخد اومر من ست
    بس مش معني ده ان الستات تقعد في البيت لمجرد ان الرجاله تشتغل وبس
    وسيبك من ده اصلا هوه فيه شغل ولا وظايف عشان حد يشتغل
    فاذا كانت الستات قاعده في البيت فده مش بمزاجها دا يا اما البطاله الدائمه يا اما رياحه دماغ
    وانتوا اشتغلوا وتطلع عنيكوا وكفايه علينا البيت هوه يعني سهل ؟؟؟؟؟








    كم هو حزين أن تضحك في وجه العالم...وفي داخلك ضجيج العالم....تحاول جاهدا ان تحبس دمعه ألم ...وتحاول اكثر وأكثر... أن تجد من يفهمك....ولكن...يبقى الحال كما هو...والانتظار لا يزال باقيا

      الوقت/التاريخ الآن هو السبت يوليو 22, 2017 12:35 am