صـــحــبــ الشباب المصرى والعربى ــــــة مـــــــ احنا ملوك المنتديات ـــــــصـــــر

يرجى تسجيل ايميل المنتدى للاستعلامات So7bamsr@yahoo.com

مطلوب مشرفين على جميع الاقسام رشح نفسك دلوقتى على القسم الذى تريده


    اجمد لغز والجدع فيكم يدخل يحله منتظرين

    شاطر
    avatar
    miss smsma
    صحباوى جدع
    صحباوى جدع

    عدد المساهمات : 325
    تاريخ التسجيل : 30/06/2010
    العمر : 23
    المزاج : خلاص معدتش تفرق سينا من سونيا

    اجمد لغز والجدع فيكم يدخل يحله منتظرين

    مُساهمة من طرف miss smsma في الإثنين يوليو 05, 2010 6:23 pm

    سلاموووووووووووووووووو عليكوووووووووووووووووووو
    اجمد تحيه لاحلي ناس في الدنيا
    اعضاء صحبه مصر
    وفككوا من العيال الفافي الي بيقولوا معندناش بقال
    ونرجع ونفكر الناس
    البقال هو الي ماكلنا هو
    هو الي مشربنا هو
    النهارده معانا مسابقه
    والي يحل اللغز ليه عليا اعرفه علي البقال بتاعنا
    لكن الي مش هيحله
    مطلوب منه يدخل يعبر عن احساسه الحقيقي باغنيه
    بس بصراحه وعايزين اغاني جامده تعبر عن زوقك
    وانا الي هختار بعد ازنكوا
    وارجو من الجميع محدش يكسفني والنبي
    اللغز هو
    ليه سوزان مبارك مبتحبش القرود
    ؟؟؟
    ؟؟؟؟؟
    ؟؟؟؟؟؟؟
    يلا يا جماعه كلنا نفكر
    واول حد هختاره
    هو
    هو
    هو
    فيرس
    يلا كلنا نشجعه
    المطلوب حل اللغز صح
    والا يا معلم
    مطلوب تغني اغنيه شبابيه مكحرته ومسمعه جامد
    تعبر عن احساسك في هذه اللحظه
    منتظرين يا جماعه
    وبعد فيرس اكيد في ضحايا تانيين
    بس مطلوب نشغل الجمجمه شويه
    ونفكر في حل اللغز
    يا رب محدش يعرف يحلها
    تحياتي
    MISS SMSMA
    avatar
    virus
    المراقب العام
    المراقب العام

    +75 نقطة

    عدد المساهمات : 479
    تاريخ التسجيل : 09/02/2010
    العمر : 29
    المزاج : تمامــــــــــــــا نــــــــــجــــــة

    رد: اجمد لغز والجدع فيكم يدخل يحله منتظرين

    مُساهمة من طرف virus في الإثنين يوليو 05, 2010 6:57 pm

    وانا مالي يا سمسمه بتحبهم ولا لأ
    يلا نغني احسن هههههههههههههههههههه
    نقول حاجه للهضبه حبيب قلبي
    خليني جمبك ضم قلبي في عز شوقي محتاج لحبك بعد طول صبر الليالي
    نظرة عينيك بتنور الدنيا في عينيا انا نفسي اقولك ألف حاجه ليك في بالي
    غيرت حالي بكلمه واحده قولتها بعينيك ماقدرتش انسي لون عيونك يا قمر لياليك
    انا بين ايديك وقدام عينيك اااااااه يا حبيبي
    خليني جمبك ضم قلبي في عز شوقي محتاج لحبك بعد طول صبر الليالي
    نظرة عينيك بتنور الدنيا في عينيا انا نفسي اقولك ألف حاجه ليك في بالي
    خليني جمبك ضم قلبي في عز شوقي محتاج لحبك بعد طول صبر الليالي
    نظرة عينيك بتنور الدنيا في عينيا انا نفسي اقولك ألف حاجه ليك في بالي
    اناديك حبيبي ولا عمري ولا اقولك ايه {يا كابتن}هههههه
    ولا اي كلمه حب حلوة توصف اللي انا فيه انا بين ايديك وقدام عينيك ااااه يا حبيبي
    خليني جمبك ضم قلبي في عز شوقي محتاج لحبك بعد طول صبر الليالي
    نظرة عينيك بتنور الدنيا في عينيا انا نفسي اقولك ألف حاجه ليك في بالي
    كفايه كده حلو قوي ويا ريت يا سمسمه تقولي حل اللغز احنا غنينا اهو
    مستنيين الحل او تدخلي حد تاني يلا اللي بعدي
    تسلم ايدك والله جامد
    بتكلم عاللغز مش الموضوع
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه







    راقِبْ أفكارَكَ لأنها ستُصبِحُ أفعَالاً
    راقِبْ أفعالَكَ لأنها ستُصبِحُ عادات
    راقِبْ عاداتَكَ لأنها ستُصبِحُ طِباعاً
    راقِبْ طِباعَكَ لأنها ستُحدِّدُ مصِيـرَكَ
    فالْعُمْرُ لَحَظَاتْ وَلَكِنْ بَعْضْ اللَحَظَاتْ عُمْرْ



    avatar
    miss smsma
    صحباوى جدع
    صحباوى جدع

    عدد المساهمات : 325
    تاريخ التسجيل : 30/06/2010
    العمر : 23
    المزاج : خلاص معدتش تفرق سينا من سونيا

    رد: اجمد لغز والجدع فيكم يدخل يحله منتظرين

    مُساهمة من طرف miss smsma في الثلاثاء يوليو 06, 2010 12:44 am

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    فيرس تسلم يا كبير واحلي تحيه واحلي نداء للكابتن الي فيرس بيغنيله
    وبنقول ما تحن علينا يا قمر
    بس الحل مينفعش اقوله يا مان لازم الكل يشارك ان شاء الله
    ونرجع تاني ونقوووووووووووووول ميكووووووووووووو نوري ياختي يا تحلي يا تغني
    avatar
    mekoo
    مشرفة منتدى اللغات الاجنبية
    مشرفة منتدى اللغات الاجنبية





    عدد المساهمات : 456
    تاريخ التسجيل : 27/02/2010
    العمر : 29
    المزاج : مانجاوي ومحدش ليه دعوه بالمانجا

    رد: اجمد لغز والجدع فيكم يدخل يحله منتظرين

    مُساهمة من طرف mekoo في الثلاثاء يوليو 06, 2010 1:35 am

    حد قالك اني عايزه افكر في اللغز
    هوه التفكير بالعافيه ................ يا ساتر يا رب عليكي ارحميني
    بس والله توبيك لذيذ يا حبي انتي اصلا طول عمرك لذيذه
    هيا الست سوزي ممكن تكون مش بتحب القرود لانهم شقين شويا
    زي اونكل حسني
    والله اعلم








    كم هو حزين أن تضحك في وجه العالم...وفي داخلك ضجيج العالم....تحاول جاهدا ان تحبس دمعه ألم ...وتحاول اكثر وأكثر... أن تجد من يفهمك....ولكن...يبقى الحال كما هو...والانتظار لا يزال باقيا
    avatar
    miss smsma
    صحباوى جدع
    صحباوى جدع

    عدد المساهمات : 325
    تاريخ التسجيل : 30/06/2010
    العمر : 23
    المزاج : خلاص معدتش تفرق سينا من سونيا

    رد: اجمد لغز والجدع فيكم يدخل يحله منتظرين

    مُساهمة من طرف miss smsma في الثلاثاء يوليو 06, 2010 1:37 am

    لا يا ست ميكو غلط غلط
    ولازم تغني اتفضلي غني يلا
    avatar
    the queen love
    المراقب العام
    المراقب العام

    عدد المساهمات : 824
    تاريخ التسجيل : 12/02/2010
    العمر : 22

    رد: اجمد لغز والجدع فيكم يدخل يحله منتظرين

    مُساهمة من طرف the queen love في الثلاثاء يوليو 06, 2010 2:48 pm

    يلا ياميكو غنى
    شكلنا هانبقى فى استار ميكر سمعنا صوتك
    هههههههههههههههه
    بس بجد تسلمى ياسمسمه







    avatar
    miss smsma
    صحباوى جدع
    صحباوى جدع

    عدد المساهمات : 325
    تاريخ التسجيل : 30/06/2010
    العمر : 23
    المزاج : خلاص معدتش تفرق سينا من سونيا

    رد: اجمد لغز والجدع فيكم يدخل يحله منتظرين

    مُساهمة من طرف miss smsma في الأربعاء يوليو 07, 2010 1:55 pm

    كوين القمر يسلملي مرورك واكيد هختارك قريب ان شاء الله
    ميكوووووووووو يا بنت خالتي مش عاوزين نسمع اغنيه منك لان صوتك وحش وعموما زعلانه منك بجد
    ونرجع ونلف الدور يطلع مين الباشا ابو صوووووووت جنان وزي العسل
    العايدي
    يلا يا مان منتظرينك
    avatar
    elaidy
    صحباوى شغال
    صحباوى شغال

    عدد المساهمات : 108
    تاريخ التسجيل : 04/06/2010
    العمر : 98
    المزاج : هههههههههههههههههههههههههههههه

    رد: اجمد لغز والجدع فيكم يدخل يحله منتظرين

    مُساهمة من طرف elaidy في الأربعاء يوليو 07, 2010 7:52 pm

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    بجد انا كنت محتار اغنى اية وفجاْة فتحى اعطانى الوحى

    فتحى اة فتحى

    بس الاغنية دى فتحى هو المسؤل عنها مش انا
    يلا نسمع بقا الكلام الجامد اوى اوى
    [size=21]دي اغنية

    اجيال ورا اجيال

    بس ده واحد كاره مراته اوي

    نسوان علي نسوان كاتمين ع قلبنا


    حكمة وقالوها زمان دول فقر دول عكننة


    نسوان علي نسوان كاتمين ع قلبنا


    حكمة وقالوها زمان دول فقر دول عكننة



    لازم اقووم بليل اخنقها واخلص بقي


    دي مورياني الويل ما كفاية ظلم وشقي


    ده حلمنا طول عمرنا ربنا ربنا ربنا


    ده حلمنا طول عمرنا ربنا ربنا ربنا


    قبل اما اخطبها انا واكتب ده كلامي


    كان مسموع دلوقتي الحال اتشقلب


    كسرالي 6 ضلوع


    يارب تاكل اكلة باخخ فيها تعبان


    او حتي حتة عجوة مليانة سم فراان


    ده حلمنا طول عمرنا ربنا ربنا ربنا



    اول ما شفاتها عنيا جسمهما ده كان غصن لبان


    عدت سنتين وشوية كرشها مترين ادام


    دي بتفطر لحمة وفتة وحلة محشي


    بتنجااان عرضها بقي 6 في 6


    جمبها مش عارف انام


    ده حلمنا طول عمرنا ربنا ربنا ربنا


    ااااااه ده حلمنا طول عمرنا ربنا ربنا ربنا

    بس خلاص
    مع تحياتى المطرب الجامد اوى اوى اوى
    فتحى ابو العنين

    اى خدمة يا سمسمة الواد فتحى دة تحت امرك
    avatar
    miss smsma
    صحباوى جدع
    صحباوى جدع

    عدد المساهمات : 325
    تاريخ التسجيل : 30/06/2010
    العمر : 23
    المزاج : خلاص معدتش تفرق سينا من سونيا

    رد: اجمد لغز والجدع فيكم يدخل يحله منتظرين

    مُساهمة من طرف miss smsma في الأربعاء يوليو 07, 2010 11:23 pm

    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    عايدي باشا يسلم فتحي اعطاك وحي تمام مفعم بالاشواق الحاره والمعاني العظيمه
    بس مش ظريف علينا الكلام دا وبعدين هنروح بعيد ليه
    علي راي المثل الوليه نص المجتمع
    تسلم يا مان هو دا الفن الجميل والطرب الاصيل
    avatar
    miss smsma
    صحباوى جدع
    صحباوى جدع

    عدد المساهمات : 325
    تاريخ التسجيل : 30/06/2010
    العمر : 23
    المزاج : خلاص معدتش تفرق سينا من سونيا

    رد: اجمد لغز والجدع فيكم يدخل يحله منتظرين

    مُساهمة من طرف miss smsma في الأربعاء يوليو 07, 2010 11:24 pm

    اعزائي الاعضاء المحترمين جدا والي منورين المنتدي
    يلف الدور مره تانيه ويوقف عند

    مستر ادم
    يلا يا احمد مستنينك يا تحله يا تغنيله
    avatar
    miss smsma
    صحباوى جدع
    صحباوى جدع

    عدد المساهمات : 325
    تاريخ التسجيل : 30/06/2010
    العمر : 23
    المزاج : خلاص معدتش تفرق سينا من سونيا

    رد: اجمد لغز والجدع فيكم يدخل يحله منتظرين

    مُساهمة من طرف miss smsma في الأربعاء يوليو 07, 2010 11:28 pm

    يرجع الدور يلف تاني ونوقف عند
    مستر ادم
    يلا يا احمد يا تحل اللغز يا تغني
    avatar
    mekoo
    مشرفة منتدى اللغات الاجنبية
    مشرفة منتدى اللغات الاجنبية





    عدد المساهمات : 456
    تاريخ التسجيل : 27/02/2010
    العمر : 29
    المزاج : مانجاوي ومحدش ليه دعوه بالمانجا

    رد: اجمد لغز والجدع فيكم يدخل يحله منتظرين

    مُساهمة من طرف mekoo في الخميس يوليو 08, 2010 12:40 am

    يلا يا احمد ادخل غني انت لافف المنتدي ومش بتبطل غني
    وانت كده كده مش هتحل اللغز يبقي يلا يا فنان سمعنا صوتك
    يلا نسقف يا ولاااااااااااااااااااد
    هيييييييييييييييييييييييييييه
    اتفضل يا برنس








    كم هو حزين أن تضحك في وجه العالم...وفي داخلك ضجيج العالم....تحاول جاهدا ان تحبس دمعه ألم ...وتحاول اكثر وأكثر... أن تجد من يفهمك....ولكن...يبقى الحال كما هو...والانتظار لا يزال باقيا
    avatar
    ŠŷŝŤěм ÅŋĝęŁ
    Admin
    Admin

    عدد المساهمات : 1047
    تاريخ التسجيل : 20/01/2010
    العمر : 24
    المزاج : مفيش مفيش

    رد: اجمد لغز والجدع فيكم يدخل يحله منتظرين

    مُساهمة من طرف ŠŷŝŤěм ÅŋĝęŁ في الثلاثاء يوليو 13, 2010 12:01 am

    هاى عليكو دى بقة عشان انا مش هعرف احلها



    انا بنسى الدنيا يا حبيبي وانت معايا
    وهعيش ازاي لما هتبعد عن دنيايا
    وانا بفرح بيك لما بشوفك ودا كل منايا
    ارجع من تاني يا حبيبي وافرح بحناني
    بتطمن لما بسمع صوتك لو حتى ثواني
    كل اما اتكلم تفهمني وتقول واحشاني
    نفسي احبك







    avatar
    miss smsma
    صحباوى جدع
    صحباوى جدع

    عدد المساهمات : 325
    تاريخ التسجيل : 30/06/2010
    العمر : 23
    المزاج : خلاص معدتش تفرق سينا من سونيا

    رد: اجمد لغز والجدع فيكم يدخل يحله منتظرين

    مُساهمة من طرف miss smsma في الثلاثاء يوليو 13, 2010 12:36 am

    يا سلام عليك يا احمد

    هي دي الرومانسيه بجد

    واحلي تحيه بريحه الملوخيه لسعدي

    يسلم مرورك يا مان
    avatar
    miss smsma
    صحباوى جدع
    صحباوى جدع

    عدد المساهمات : 325
    تاريخ التسجيل : 30/06/2010
    العمر : 23
    المزاج : خلاص معدتش تفرق سينا من سونيا

    رد: اجمد لغز والجدع فيكم يدخل يحله منتظرين

    مُساهمة من طرف miss smsma في الثلاثاء يوليو 13, 2010 12:54 am

    مساااااااااااااااااااااء الفل علي احلي ناس في الدنيا

    نرجع نلعب حادي بادي ونختاااااااااااااااااااااار

    نختاااااااااااااااااااااااااااااااااار

    عروستنا

    حبي وصحبتي وبنت خالتي

    يويو

    شرفي ياختي يا تحلي يا تغني
    avatar
    yoyo
    صحباوى شغال
    صحباوى شغال

    عدد المساهمات : 103
    تاريخ التسجيل : 27/02/2010
    العمر : 24
    المزاج : كنافه

    رد: اجمد لغز والجدع فيكم يدخل يحله منتظرين

    مُساهمة من طرف yoyo في الثلاثاء يوليو 13, 2010 1:09 am

    انا اكيد مش هعرف الحل
    خلينا نغني احسن
    انا بحب اوي الاغنيه دي
    لمحمد حماقي
    اسمـــــــــــــــعونــــــــــــــــي

    ما اقدرش انساه مقدرش اعيش ولا يوم من غيرحبك
    وهواك ما اقدرش انساك ده احلي
    سنين في حياتي

    اللي انا عيشتاها وياك ده انت حياتي وعمري فداك
    ياللي عرفت
    الدنيا معاك عمري حعيشه لمين

    غير ليك ياحبيبي يا احلي ملاك
    تبعد وتغيب
    الاقيك عايش جوايا ودايما مني قريب

    تبعد وتغيب ميحنش قلبي لغيرك ولا يتمني
    حبيب


    avatar
    miss smsma
    صحباوى جدع
    صحباوى جدع

    عدد المساهمات : 325
    تاريخ التسجيل : 30/06/2010
    العمر : 23
    المزاج : خلاص معدتش تفرق سينا من سونيا

    رد: اجمد لغز والجدع فيكم يدخل يحله منتظرين

    مُساهمة من طرف miss smsma في الثلاثاء يوليو 13, 2010 1:20 am

    يا سيدي يا سيدي

    تسلمي يا يويو يا بنت خالتي

    واحلي سلام لحماقي اغنيه جامده


    ويرجع الدور ويلف ونقووووووووووووووووووووووووووووووووول



    رورو

    شرفي يا قمرايه يا تغني يا تحلي
    avatar
    RORO
    المراقب العام
    المراقب العام

    عدد المساهمات : 790
    تاريخ التسجيل : 11/02/2010
    العمر : 20
    المزاج : مجنوووونة

    رد: اجمد لغز والجدع فيكم يدخل يحله منتظرين

    مُساهمة من طرف RORO في الثلاثاء يوليو 13, 2010 9:01 pm

    حبيبة قلب ماما يا سمسمة
    انا هقول ليه ماما سوزى مبتحبش القرود
    بس هغنى بردو علشان غلط
    ماما سوزى مبتحبش القرود علشان عندها 3 قرود والست مش ناقصة
    استنوا بقى اما اسمعكم الاغنية دى



    اخاصمك آه


    اسيبك لا


    وجوه الروح هتفضل حبيبى اللى انا بهواه


    بحبك آه


    وافارقك لا


    ملكنى هواك ولا اقدر حبيبى فى يوم انساك




    دانت حبيبى ومنايا اللى دوبنى


    وانت اللى بعده عن هوايا بيتعبنى


    دانت حبيبى ومنايا اللى دوبنى


    وانت اللى بعده عن هوايا بيتعبنى




    اخاصمك آه


    اسيبك لا








    `.`.`ღ♥RORO♥ღ`.`.`.
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    █ ♥ ♥
    █ ♥ ♥
    █ ♥ ♥
    █ ♥ ♥
    █ ♥ ♥
    █ ♥ ♥
    █ ♥ ♥
    `.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    _____████░░░░░░████
    ___████R00R00█████
    _███████████░████████
    █For.ever██████████(¯`:´¯)█
    █████████████(¯ `·...|/.·´¯)
    ████RomA████(¯ `·.(█).·´¯)
    _█████████████(_.·´/|..`·._)
    ___███For.ever██████(_.:._)
    _____██████████████
    ░_____█ReeMoo███(¯`:´¯)
    ░░______█████(¯ `·...|/.·´¯)
    ░░░░______███(¯ `·.(█).·´¯)
    ░░░░░░_____██(_.·´/|..`·._)
    ░░░░░░░______██_(_.:._)
    ░░░░░░░░░_____█
    `.`ღ♥I love RoRo♥ღ.`.`.`.`. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    avatar
    miss smsma
    صحباوى جدع
    صحباوى جدع

    عدد المساهمات : 325
    تاريخ التسجيل : 30/06/2010
    العمر : 23
    المزاج : خلاص معدتش تفرق سينا من سونيا

    رد: اجمد لغز والجدع فيكم يدخل يحله منتظرين

    مُساهمة من طرف miss smsma في الأربعاء يوليو 14, 2010 1:13 am

    الله
    الله
    يا سلام عليكي يا ست
    رجعتينا لايام الطرب
    ايه دا يا رورو احلي تحيه من تحت الشمسيه لنانسي وابوها عجرم والله عجرمتي الجو يا قمرايه
    واحلي سلام للقهوة الي رورو غنت فيها
    تسلمي يا قمر

    يلف الدور وحادي بادي ويوقف عند
    عند
    ميموووووووووو

    شرفي يا اختي يا تحلي يا تغني
    avatar
    Memoo
    صحباوى كبير
    صحباوى كبير



    عدد المساهمات : 1056
    تاريخ التسجيل : 02/02/2010
    العمر : 20

    رد: اجمد لغز والجدع فيكم يدخل يحله منتظرين

    مُساهمة من طرف Memoo في الأربعاء يوليو 14, 2010 2:01 pm

    ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ميمو انــا !!
    طيب ماشي
    بم اني مش عارفه الحل يبقي نغني احسن
    يلا معــايــا
    تخيل لما هتكون جنبي وأقولك كل حاجة في قلبي ويبقى العمر كله حبيبي معــاك
    ولما احتاج انا الحنية اشوفها معاك كفايه عليا وصورتك تبقى من جوايا مـــــلاك
    ومن الاول وللأخر هتؤمر وانا اقول حـــاضر حياتي وعمري علشانــــك
    فداك قلبي وايامي وعيني وأي شيئ تانـــي واكتر من اللي في خيالــــي
    تعالي حبيبي قرب مني وخدني جوه حضنك خدني بلاش لو ليله تبعد عني حـــــرام
    تصدق اللي حاسه بقلبك بحبك نفسي افضل جنبك وأعيش لك طول حياتي بأحلى غـــــرام

    avatar
    the queen love
    المراقب العام
    المراقب العام

    عدد المساهمات : 824
    تاريخ التسجيل : 12/02/2010
    العمر : 22

    رد: اجمد لغز والجدع فيكم يدخل يحله منتظرين

    مُساهمة من طرف the queen love في الأربعاء يوليو 14, 2010 5:34 pm

    ايه ياجدعان الاغانى الجامده اللى الناس جايباها دى
    بس بليز اللى يكتب اغنيه يقول لمين اوك
    بالزات بتاعتك ياميمو
    بس بجد تسلمى ياسمسمه ياقمر
    [b]







    avatar
    Memoo
    صحباوى كبير
    صحباوى كبير



    عدد المساهمات : 1056
    تاريخ التسجيل : 02/02/2010
    العمر : 20

    رد: اجمد لغز والجدع فيكم يدخل يحله منتظرين

    مُساهمة من طرف Memoo في الأربعاء يوليو 14, 2010 6:37 pm

    هههههههههههههههههههههههههه
    حــــــاضر ياكوكو ياقمر
    انتي تؤمري ياحبي
    دي ياستي اغنيه لدينا حايك
    واسمها تخيل
    أي خــــدمة ياجميل
    avatar
    the queen love
    المراقب العام
    المراقب العام

    عدد المساهمات : 824
    تاريخ التسجيل : 12/02/2010
    العمر : 22

    رد: اجمد لغز والجدع فيكم يدخل يحله منتظرين

    مُساهمة من طرف the queen love في الأربعاء يوليو 14, 2010 6:40 pm

    تسلميلى ياميمو ياقمر[b]







    avatar
    RORO
    المراقب العام
    المراقب العام

    عدد المساهمات : 790
    تاريخ التسجيل : 11/02/2010
    العمر : 20
    المزاج : مجنوووونة

    رد: اجمد لغز والجدع فيكم يدخل يحله منتظرين

    مُساهمة من طرف RORO في الأربعاء يوليو 14, 2010 9:10 pm

    لالالا ثانية واحدة مين دينا حايك دى
    هى مش ديانا حايك؟؟؟







    `.`.`ღ♥RORO♥ღ`.`.`.
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    █ ♥ ♥
    █ ♥ ♥
    █ ♥ ♥
    █ ♥ ♥
    █ ♥ ♥
    █ ♥ ♥
    █ ♥ ♥
    `.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    _____████░░░░░░████
    ___████R00R00█████
    _███████████░████████
    █For.ever██████████(¯`:´¯)█
    █████████████(¯ `·...|/.·´¯)
    ████RomA████(¯ `·.(█).·´¯)
    _█████████████(_.·´/|..`·._)
    ___███For.ever██████(_.:._)
    _____██████████████
    ░_____█ReeMoo███(¯`:´¯)
    ░░______█████(¯ `·...|/.·´¯)
    ░░░░______███(¯ `·.(█).·´¯)
    ░░░░░░_____██(_.·´/|..`·._)
    ░░░░░░░______██_(_.:._)
    ░░░░░░░░░_____█
    `.`ღ♥I love RoRo♥ღ.`.`.`.`. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    avatar
    Memoo
    صحباوى كبير
    صحباوى كبير



    عدد المساهمات : 1056
    تاريخ التسجيل : 02/02/2010
    العمر : 20

    رد: اجمد لغز والجدع فيكم يدخل يحله منتظرين

    مُساهمة من طرف Memoo في الأربعاء يوليو 14, 2010 9:17 pm

    ههههههههههههههههههههههههههههههههه
    لا دينا يارورو مش ديانا
    حتي اسأليها كمـــــان

      الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة يوليو 28, 2017 6:51 pm