صـــحــبــ الشباب المصرى والعربى ــــــة مـــــــ احنا ملوك المنتديات ـــــــصـــــر

يرجى تسجيل ايميل المنتدى للاستعلامات So7bamsr@yahoo.com

مطلوب مشرفين على جميع الاقسام رشح نفسك دلوقتى على القسم الذى تريده


    الدنيا من غيــــــر بنات

    شاطر

    Memoo
    صحباوى كبير
    صحباوى كبير



    عدد المساهمات : 1056
    تاريخ التسجيل : 02/02/2010
    العمر : 20

    الدنيا من غيــــــر بنات

    مُساهمة من طرف Memoo في الأحد يوليو 18, 2010 3:30 pm

    سلامووووووووووو عليكووووووووو





    اوعـــــــوا واحده فيكوا تتهور عليا
    الاعتراف بالحق فضيله بردو يابنات
    بس عاوزه أشوف ردودكم
    ونرجــــع نقووووووول
    أشـــــهد ان لا اله الا الله وان محمدا رســــول الله

    yoyo
    صحباوى شغال
    صحباوى شغال

    عدد المساهمات : 103
    تاريخ التسجيل : 27/02/2010
    العمر : 24
    المزاج : كنافه

    رد: الدنيا من غيــــــر بنات

    مُساهمة من طرف yoyo في الأحد يوليو 18, 2010 8:24 pm

    بالمواضيع بتاعتك دي ساعات بحس ان انتي مش بنت
    ههههههههههههههههههههههههه
    ياميمو بجد المفروض تضربي
    وكده بتشمتي الشباب فينا عموما تسلم ايدك
    تقبلي مروري ياقمر







    أحاول...أخفي إحساسي ولكن بالعشق مفضوح
    تشوف الفرحه في عيني وأحبك بالعقل والروح
    أحبك حـــب ما أقدر أعاند فيه إحســاسي
    لقيت الحــب شـئ أكبر من إني آخذ انفـاسي



    the queen love
    المراقب العام
    المراقب العام

    عدد المساهمات : 824
    تاريخ التسجيل : 12/02/2010
    العمر : 22

    رد: الدنيا من غيــــــر بنات

    مُساهمة من طرف the queen love في الأحد يوليو 18, 2010 8:36 pm

    حرام عليكى ياميمو والله انتى بجد زى ماقالت يويو بنحس انك مش بنت
    اقفى جنبنا ياحبيبتى يارب فيرس مش يشوف الموضوع ده
    بس بجد تسلمى ياقمر








    7amoo
    المراقب العام
    المراقب العام

    عدد المساهمات : 181
    تاريخ التسجيل : 10/02/2010
    العمر : 23
    المزاج : مهيس

    رد: الدنيا من غيــــــر بنات

    مُساهمة من طرف 7amoo في الأحد يوليو 18, 2010 10:11 pm

    هههههههههههههههههههههههههههه
    اشطة يا ميمو خليكى معانا وملكيش دعوة ييويو او كوين

    Memoo
    صحباوى كبير
    صحباوى كبير



    عدد المساهمات : 1056
    تاريخ التسجيل : 02/02/2010
    العمر : 20

    رد: الدنيا من غيــــــر بنات

    مُساهمة من طرف Memoo في الأحد يوليو 18, 2010 10:35 pm

    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    أنــا في سلام ربنا يايويو
    محــدش هيقدر يمسني ياحبي
    وان شاء الله فيرس هيشوف الموضوع ياكوين
    وهيشمت فينا ههههههههههههههه
    وانت ياحمو ماتتغرش اوي كده انا مش معاكوا يامان
    بس زي ماقولت قبل كده الاعتراف بالحق فضيله
    تسلم ياجميل علي مرورك
    وشرفني مرورك ياكوكو انتي ويويو
    يسلمووووووووووووو

    7amoo
    المراقب العام
    المراقب العام

    عدد المساهمات : 181
    تاريخ التسجيل : 10/02/2010
    العمر : 23
    المزاج : مهيس

    رد: الدنيا من غيــــــر بنات

    مُساهمة من طرف 7amoo في الأحد يوليو 18, 2010 10:49 pm

    لية كدا يا ميمو انا متغرتش على فكرة بس اللى يجي علينا ميكسبش والحياة من غير بنات هتبقى احسن بكتير

    Memoo
    صحباوى كبير
    صحباوى كبير



    عدد المساهمات : 1056
    تاريخ التسجيل : 02/02/2010
    العمر : 20

    رد: الدنيا من غيــــــر بنات

    مُساهمة من طرف Memoo في الثلاثاء يوليو 20, 2010 8:11 pm

    الله الله ليه كده بقي
    علي رأي المثل
    سكتناله دخـــل بحماره
    ههههههههههههههههههههههههههههههه
    بس ياحـــــمو : خاف علي نفسك ياابني
    لتتحول للمعتقل
    انا عملت اللي عليا وحذرتك اهـــــو
    اللهم بلغت اللهم فاشهد

    tota
    صحباوى على حق
    صحباوى على حق

    +75 نقطة

    عدد المساهمات : 501
    تاريخ التسجيل : 02/06/2010
    العمر : 22
    المزاج : خايفة اوووووووى

    رد: الدنيا من غيــــــر بنات

    مُساهمة من طرف tota في الثلاثاء يوليو 20, 2010 8:19 pm

    تسلمى يا ميمو وانا معاكى والله

    Memoo
    صحباوى كبير
    صحباوى كبير



    عدد المساهمات : 1056
    تاريخ التسجيل : 02/02/2010
    العمر : 20

    رد: الدنيا من غيــــــر بنات

    مُساهمة من طرف Memoo في الثلاثاء يوليو 20, 2010 8:23 pm

    والله ياتوتا انتي عـــــسل ،، بنت بــ 100 راجـــــل
    هههههههههههههه
    انتي الوحـــيدة اللي واقفه معايا
    والله انتي اللي فيــهم بالعند فيــهم

    miss smsma
    صحباوى جدع
    صحباوى جدع

    عدد المساهمات : 325
    تاريخ التسجيل : 30/06/2010
    العمر : 23
    المزاج : خلاص معدتش تفرق سينا من سونيا

    رد: الدنيا من غيــــــر بنات

    مُساهمة من طرف miss smsma في الثلاثاء يوليو 20, 2010 9:37 pm

    لا انتي مش طبيعيه الظاهر الاخت قلبت وبقت في حزب الرجاله طيب خليهم ينفعوكي يا قطه

    برده كلام واد معقد وبطلي نقل يا ميمو يا جزمه اديمو

    وسمعنا سمع الي يحب النبي يصلي عليه والي زعل ملناش دعوة بيه والي يقول الحق غصبا عنك يا 100 فل عليه

    وربنا يشفيكي قولوا اااااااااااامين

    تقبلي مروري او لاء نور بروبلم معايا

    virus
    المراقب العام
    المراقب العام

    +75 نقطة

    عدد المساهمات : 479
    تاريخ التسجيل : 09/02/2010
    العمر : 28
    المزاج : تمامــــــــــــــا نــــــــــجــــــة

    رد: الدنيا من غيــــــر بنات

    مُساهمة من طرف virus في الأربعاء يوليو 21, 2010 9:52 am

    ايه انتوا كلكوا عليها ولا ايه
    اهدوا شويه عالبنت مش علشان ساكتالكوا يعني خلاص
    وبعدين انا معاها في كل كلمه والله
    وبعدين مش هو ده اللي بيحصل؟ مش هتلاقي ابليس عنده شغل خالص
    وشركات الاتصالات هتفلس ودي اكبر مصلحه
    بس انا مش معاك يا حمو في حته انه الحياة من غير بنات هتكون احلي دي
    يا عم احنا برده عاوزين حد يخدمنا برده
    ولا انت هتخدم نفسك ولا ايه مش عارف انا
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    طبعا الكلام ده مش لميمو ولا توتا لأنهم هيلاقوا برده اللي يخدمهم هههههههههه
    تسلم ايدك يا ميمو واستمري وانا جاي وراكي في السريع







    راقِبْ أفكارَكَ لأنها ستُصبِحُ أفعَالاً
    راقِبْ أفعالَكَ لأنها ستُصبِحُ عادات
    راقِبْ عاداتَكَ لأنها ستُصبِحُ طِباعاً
    راقِبْ طِباعَكَ لأنها ستُحدِّدُ مصِيـرَكَ
    فالْعُمْرُ لَحَظَاتْ وَلَكِنْ بَعْضْ اللَحَظَاتْ عُمْرْ




    7amoo
    المراقب العام
    المراقب العام

    عدد المساهمات : 181
    تاريخ التسجيل : 10/02/2010
    العمر : 23
    المزاج : مهيس

    رد: الدنيا من غيــــــر بنات

    مُساهمة من طرف 7amoo في الأربعاء يوليو 21, 2010 4:18 pm

    virus كتب:ايه انتوا كلكوا عليها ولا ايه
    اهدوا شويه عالبنت مش علشان ساكتالكوا يعني خلاص
    وبعدين انا معاها في كل كلمه والله
    وبعدين مش هو ده اللي بيحصل؟ مش هتلاقي ابليس عنده شغل خالص
    وشركات الاتصالات هتفلس ودي اكبر مصلحه
    بس انا مش معاك يا حمو في حته انه الحياة من غير بنات هتكون احلي دي
    يا عم احنا برده عاوزين حد يخدمنا برده
    ولا انت هتخدم نفسك ولا ايه مش عارف انا
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    طبعا الكلام ده مش لميمو ولا توتا لأنهم هيلاقوا برده اللي يخدمهم هههههههههه
    تسلم ايدك يا ميمو واستمري وانا جاي وراكي في السريع
    صح يا باشا انا نسيت مين اللى يخدمنا عندك حق

      الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة يناير 20, 2017 10:22 pm