صـــحــبــ الشباب المصرى والعربى ــــــة مـــــــ احنا ملوك المنتديات ـــــــصـــــر

يرجى تسجيل ايميل المنتدى للاستعلامات So7bamsr@yahoo.com

مطلوب مشرفين على جميع الاقسام رشح نفسك دلوقتى على القسم الذى تريده

نكته طويله بس تهلك من الضحك قوووووووي......

شاطر
    virus
    المراقب العام
    المراقب العام

+75 نقطة

المزاج : تمامــــــــــــــا نــــــــــجــــــة

نكته طويله بس تهلك من الضحك قوووووووي......

مُساهمة من طرف virus في الخميس مارس 04, 2010 1:27 am

مرة واحد اشترى عربية شبح جديدة ,فركبها و هو مبسوط جدا و راح مرجع الكرسى لورا
    و ساق العربية وقعد يبص للناس من فوق لتحت و هو منتشى جدا و مش طايق نفسه و الدنيا
    مش سايعاه , قعد كدة لحد ما تعب و الدنيا ليلت فقال انا اركن العربية و انام شوية وبعدين
    اصحي اكمل لف و فعلا دخل فى شارع فرعي وركن ورا عربية سييت معفنة رفع قزاز العربية
    ونام , شوية كدة لقى واحد بيخبط عليه و صحاه من النوم نزل القزاز و قاله نعم ؟
    قاله حضرتك انا صاحب العربية السييت الي قدامك دى و كنت عايز استلف كباية فاضية اصل انا
    عايز اشرب نسكافيه و مكنة النسكافيه اللى في عربيتى مفهاش كوبيات فاضية ,
    قالو نعم يا خويا !! انتا عايز تفهمنى ان العربية اللي قدام دي فيها مكنة نسكافيه ؟!!
    قالو ايوه بس مفيش كوبيات فاضية , قالو لا يا سيدى معنديش كوبيات و رفع قزاز العربية و هو
    متغاظ جدا و كمل نوم , شوية كدة و جه الراجل و خبط عليه تانى و صحاه من النوم , قالو انتا
    تاني عايز ايه ؟ قالو ملقيش مع حضرتك شريط فديو فاضى ؟ قالو لية بقى ْان شاء الله ؟ قالو
    عشان عايز اسجل فيلم حلو اوى من علي الدش و كل الشرايط اللى معايا فيها حاجات مهمه
    قالو نعمممممممممم !!!!!!! انتا عايز تفهمنى ان العربية الي قدام دى فيها دش ورسيفر و تلفزيون
    و فديو ؟!!!! قالو اه بس معنديش شرايط فاضيه قالو لا ياعمى معنديش زفت فاضى و مانمش و دور العربية و طلع عالتوكيل و قالوهم مبقاش شارى عربيه بمليون و نص و السييت فيها كماليات اكتر منى انا عايز اركب
    مكنة نسكافيه ودش و رسيفر و تلفزيون و فديو و خدوا الفلوس اللى انتو عايزنها و فعلن ركبوها
    و مشى و هو طاير من الفرحة و قعد يدور علي العربية السييت لحد ما لقاها راكنة علي جنب في شارع
    فرعي فراح راكن وراها و نزل و خبط على القزاز محدش فتح , قعد يخبط يخبط يخبط و بعد شوية كتير
    فتح له الراجل و قالو نعمم عايز ايه ؟ قالو حضرتك انا صاحب العربية الشبح اللي وراك ما لقيش
    معاك كوباية فاضية و شريط فديو فاضى ؟؟ قالو نعمممم يا خويا بقى انتا مطلعنى من الحمام عشان
    كوباية و شريط ّّّّّ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    tota
    صحباوى على حق
    صحباوى على حق

+75 نقطة

المزاج : خايفة اوووووووى

رد: نكته طويله بس تهلك من الضحك قوووووووي......

مُساهمة من طرف tota في الأحد يوليو 11, 2010 10:23 pm

ههههههههههههههه

والله بجد جامدة جدا

تسلم ايدك
    7amoo
    المراقب العام
    المراقب العام

المزاج : مهيس

رد: نكته طويله بس تهلك من الضحك قوووووووي......

مُساهمة من طرف 7amoo في الإثنين يوليو 12, 2010 4:16 pm

ههههههههههههههههههههههه
    جامدة طحن

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين نوفمبر 20, 2017 1:59 am