صـــحــبــ الشباب المصرى والعربى ــــــة مـــــــ احنا ملوك المنتديات ـــــــصـــــر

يرجى تسجيل ايميل المنتدى للاستعلامات So7bamsr@yahoo.com

مطلوب مشرفين على جميع الاقسام رشح نفسك دلوقتى على القسم الذى تريده


    انواع البنات ....... حسب تصنيف 2010

    شاطر

    virus
    المراقب العام
    المراقب العام

    +75 نقطة

    عدد المساهمات : 479
    تاريخ التسجيل : 09/02/2010
    العمر : 28
    المزاج : تمامــــــــــــــا نــــــــــجــــــة

    انواع البنات ....... حسب تصنيف 2010

    مُساهمة من طرف virus في الإثنين يوليو 05, 2010 10:54 pm

    انتباه يا معلمين

    لكل شاب واخد النت هوايا

    شوف يا سيدي انواع البنات على النت حسب تصنيف 2010 ..


    قال بنات قال هههههههههههههههههههههههه ما عدا بنات صحبة مصر ههههههههههه

    النوع الاول

    فشاااااااااااااااره

    ( موجود بكثره .. هتكلم واحده هتاخد اتنين مجانا
    ولو كترت فى الكلام ممكن تجيلك دليجرى لحد البيت )


    والنوع ده بقى دايما عايش فى المهندسين ..
    مصر الجديده .. وسط البلد وغالبا ما يكون مدينه نصر

    وطبعا يا سيدي مش هحكيلك على العربيه الاحدث موديل ولا

    على اشتراك النادى ( الاهلى - الزمالك - الصيد - الشمس - ....... والبقيه تاتى )

    ودى دايما يا بتلعب تنس يا اسكواش .... ... وهما فى الاصل بينتموا لمركز شباب الحبانيه .

    حدث ولا حرج ولو جينا للشكل ... الشعر اصفر .. والعينين خضرا

    واليومين دول تلاقى الوان جديده للعينين احمر( باين بتعيط قبل ماتيجي )

    وبنفسجى و...و....و ........ بيجيبوها منين الله اعلم

    وطبعا البياض مش هقولك

    انت فاهمنى طبعا وبعدين تأتى الصدمه لما يرووووح الشاب الغلبان عشان اول

    مقابله وهنا تحدث المفاجأه ....

    ( مبروك كسبت موعد غرامى مع ملكه جمال قلعه الكبش ) ... ااااااااااه يا زمن.





    النوع الثانى

    (مش بكلم ولاد )

    والنوع ده بقى هوه اللى يجيب الضغط يا معلم

    تدخل الشات وطبعا عايز تتعرف و تكون صداقه .. شىء طبيعى

    فتقولك ( سورى مش بكلم ولاد ) وفين وفييييين بعد ساعه من المحايله على

    صاحبه الصون والعفاف توافق انها تقول اسمها .... (ما كان من الاول )

    ويا جدع تقولك مش بكلم ولاد وتلاقى الجهاز مفتوح فيه خمشاشر طمناشر محادثه مع ولاد

    حرام عليكى الكمبيوتر اشتكى .

    واللى يغيظ اكتر واكتر

    انك بعد ما تتعرف عليها تلاقيها بقت ايززززززززززززى خالص وتقولك انا النهارده والله يا حماده كلمت بركات اللى كنت بحبه قبل فتحى

    وشوقى اللى كنت بحبه اول واحد كان معدى وشافنى وانا واقفه مع متعب

    وفى الاخر اقول مصعدناش كاس العالم ليه أتارى اللعيبه حسن شحاته بيدربهم على الدوبل كيك معاها

    هههههههههههه






    النوع الثالث

    ( البسكوته )

    حاجه كده هستك فستك بوم تك بوم تك

    وتحس انك وانت بتكلمها هتجيب كوبايه شاى وتاكلها بيها

    والنوع ده بقى تلاقيه
    ياخويا يرفع الضغط تلاقيها بتقعد تدلع الكلام بطريقه غريبه .... على سبيل المثال

    وليس الحصر ( اسيك = ازيك .... انت عثل = انت عسل ....
    دقيقه وكايه = دقيقه وجايه ..... بتكزف = بتكثف وانا قاصد اكتبها بتكثف ماشي؟ ......
    والمش تلاقيه عندها عالى قوى زى مثلا تقولك مش ينفع ياسى احمد حد يثوفنا ........وقاصد برده اكتبها كده
    وتقولك تك كير يا بيبى على اساس انها فى حضانه )...... وهلم جر


    واللى يغيظ ان جميع الانواع عندها نفس الاجابات لنفس الاسئله يعنى إجابه موحده .... ده لو فى امتحان مش هتكون اجباتهم نموذجيه كده

    على سبيل المثال لو تقولها ممكن تكلمينى عن نفسك تكون الاجابه المعتمده .....

    مش بعرف اتكلم عن نفسى...إسأل وانا اجاوب ......

    (وحياه ابوكوا غييروا بقى .... )......


    دانا خلاص قربت احس انها بتتكلم بالشوكه والسكينه

    ولا فى التليفون يالهوى على الرقه يخربيت امك ههههههههههههه

    وانت اصلا مابتشوفهاش على الحقيقه تلاقيها صوتها عامل زى صوت التروماى

    كفايه حرام




    النوع الرابع

    (هيافه للأبد )

    وهذا النوع يتدرج تحت بند عجائب الدنيا السبع

    واسمع بقى يا سيدى واتفرج على نص الحوار اللى مش هتشوف غيره طول ما انت مع النوعيه دى ..... ... شوفت اخر فيلم فى السينما ؟؟ ... سمعت

    اغنيه المطرب سيد الضلم (هو مين سيد الضلم ده)... اغنيه جامده موووووت ....

    امبارح جبت فستان زى بتاع حنان ترك بالظبط ..... تحفه

    انا مصاحبه شويه شباب

    شلتنا يعنى بيعملوا شويه حاجات مجنونه .... ياااااااى .......

    شوفت البنت اللى انتحرت عشان خاطر حبيبها ... يا حرااام ..... .... وجرب كده تكلمها فى اى حاجه

    من المواضيع العامه زى انفلوانزا الطيور وقولها تعرفى ايه عنها ======== >

    تقولك : هي دى اللى كانت فى المسلسل بتاع تشانيل تو ...... حاجه تفرس مش كده؟؟؟؟؟

    وطبعا الشاب من دول كل اللى بيعمله انه بيقوم ويطفى الكمبيوتر بعد ما

    يكون قضى أهيف ربع ساعه فى حياته ...



    النوع الخامس

    (المعقـــدة )

    وهذا النوع ننصحك ان تتعامل معه من مبدأ إنك
    ( بتتعامل مع موسوعه ).
    لأنك هاتسمع كلام غرييييييييييب ... وتلاقيها

    بتقولك .. انا بطبق فى حياتى مبدأ الفيلسوف مصطفى ابو شفه .... وباخد عبر من تجارب العالم توفيق شنبو (علماء من العالم الخارجى ).....

    وتلاقيها بتسالك وتقولك ايه رايك فى موقف المتطرفين فى دوله ( تفهنا العزب ) .....

    او تقولك انت مش متعاطف مع اللاجىء السياسى من دوله ( عش الدبابير ) ...

    ده موقفه محرج جدا وفجأه وبدون سابق مقدمات تلاقيها بتحكيلك عن ...... التركيب الكيميائى عن ثانى اكسيد كبريتات العنب وطبعا عارفه يا نيرون ههههههه ...... وطبعا كيف يوثر المركب الكيميائى المسمى بــ

    (علف الكراويه)

    على حياه سكان الفضاء الخارجى ...... .... يا خبر اسود ايه ده يا جدعاااااااااااان

    ونصيحه منى لو وقعت فى النوع ده اوعى وبقولك اهوه اوعى يكون ردك مش فاهم ..... .... او انتى بتتكلمى عن ايه ..... عشان هيكون ده مصيرك

    =======> ... ...... والشاب من دول بعد الحوار العلمى اللى مالوش حل بيكون

    اتحول من كتر العبقريه لمجنووووون .... ======> ......
    ( هوه ده نصيبكم يا شباب ) .....

    متخافوش كله هياخد دوره



    النوع السادس

    ( شيال الحمول )

    اتبرع ولو بجنيه

    وهذا النوع يحسسك بانك بنى ادم معندكش دم ..... زى الدبشه .... وتلاقيها فى كل كلامها بتحكيلك وتقولك

    ... اشى مره بتصرف على اخواتها ..... ومره انها مجروحه من حبيبها اللى خدعها

    ..... ...... وتقولك انا حاسه ان الدنيا كلها واقفه قصادى...... على رأى المطرب

    حسن الاسود (انا اللى كلى جروح ومن الزمان مجروح ) .... اهىء اهىء .....

    .(دموع التماسيح ) ..... وطبعا بعد ما الشاب الغلبان يسمع ده كله يقوم من على

    الجهاز وهو فاقد اخر امل ليه فى الحياه ....... ويلبس النظاره السودة ....... ويفكر

    فى الانتحار ... .......

    ااااااااااااااااااااااااااااااااااااه

    بووووووووووووووم

    تشششششششششش

    الله يرحموا


    وده يا شباب كان باختصار بعض التوضيح اللى كان لابد منه ... لبعض الشخصيات

    ومش كلها اللى بتبقى موجوده على النت ..... من البنات ( الطف الكائنات قديما )

    متفهمونيش غلـط يا بنااااااااات

    ده بس هـزار مش اكتر

    يلا يا بنات الصحبة عاوزين الرد
    ههههههههههههههههههههه







    راقِبْ أفكارَكَ لأنها ستُصبِحُ أفعَالاً
    راقِبْ أفعالَكَ لأنها ستُصبِحُ عادات
    راقِبْ عاداتَكَ لأنها ستُصبِحُ طِباعاً
    راقِبْ طِباعَكَ لأنها ستُحدِّدُ مصِيـرَكَ
    فالْعُمْرُ لَحَظَاتْ وَلَكِنْ بَعْضْ اللَحَظَاتْ عُمْرْ




    miss smsma
    صحباوى جدع
    صحباوى جدع

    عدد المساهمات : 325
    تاريخ التسجيل : 30/06/2010
    العمر : 23
    المزاج : خلاص معدتش تفرق سينا من سونيا

    رد: انواع البنات ....... حسب تصنيف 2010

    مُساهمة من طرف miss smsma في الثلاثاء يوليو 06, 2010 12:55 am

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ايه يا عم فيرس نازلين كلكوا علينا فلسفه فاكرين نفسكوا ارسطو ولا ايه
    وعلي فكره البنات اجدع ناس وعلي راي المثل
    الوليه نص المجتمع
    هههههههههههههههههههههههه
    وعلشان احنا احتلينا المجتمع الحقد ملي قلبك دتكوا الارف مليتوا البلد
    هههههههههههههههههههههههه اوعي تزعل يا باشا دا هزار
    بس بفكرك كونك تعرف البنات بتفكر ازاي او انواعهم ايه مستحيل عليك لانهم تركيبه خاصه ولا يعرفها الا الي خلقها
    واحنا كمان هنعيش ونموت واحنا مش قادرين نفرق بينكوا من خلال انواع وارجع واقول اذا موضوعك دا نظريه عامه او قاعده حطتها للبنات
    فلكل قاعده شواذ
    وعموما الموضوع جامد
    تسلم يا كبير

    tota
    صحباوى على حق
    صحباوى على حق

    +75 نقطة

    عدد المساهمات : 501
    تاريخ التسجيل : 02/06/2010
    العمر : 22
    المزاج : خايفة اوووووووى

    رد: انواع البنات ....... حسب تصنيف 2010

    مُساهمة من طرف tota في الثلاثاء يوليو 06, 2010 11:10 pm

    هههههههههههههه

    ماشى يافيرس بتتشطر علينا داحنا طيبين وملايكة

    7amoo
    المراقب العام
    المراقب العام

    عدد المساهمات : 181
    تاريخ التسجيل : 10/02/2010
    العمر : 23
    المزاج : مهيس

    رد: انواع البنات ....... حسب تصنيف 2010

    مُساهمة من طرف 7amoo في الإثنين يوليو 12, 2010 11:00 pm

    هههههههههههههههههههه
    اديهم مترحمهمش

      الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة ديسمبر 02, 2016 10:04 pm